
További olvasmány a tárgykörben: http://www.hunmagyar.org/
Tökéletesen egyértelmű, hogy a beszűkülő piaci helyzetben extenzív módon kell növelni a magyar életteret (ld. térkép). Ahhoz, hogy a magyarság-hunság-sumérság kellőképpen megvédhesse magát az idegen eredetű, mesterségesen koholt válsággal szemben, revideálni kell mindenekelőtt és elsősorban a magyar-hun-sumér határokat. Talán a térképen jelölt nagyság (szerénység) elegendő leend a kezdeti nehézségek áthidalására, ám ne feledjük, hogy a végcél mégis csak az őshaza (Eurázsia) visszacsatolása az anyaországhoz. Mert hát kinek-kinek érdemei szerint...
Második lépésként természetesen meg kell szabadulni a Szent Táltos Hazánkat parazitaként

Mivel

Ám sem a kiterjedés extenzív növelése, sem a depolitizálás, sem a demokratikus értékek sajátos, magyar-hun-sumér meg- és átfogalmazása nem hozhatja meg a 10 000 éves Sumérhunmagyar

A haza és szeretet jegyében megfogalmazódott nemzetpolitika ilyetén megnyilvánulását más sem szemléltetheti plasztikusabban, mint a bujtatott Calvin Klein-reklám, Mark Wahlberggel és Kate Moss-szal, mely már az óceánon túlra is tekint, s globális értelmezésnek ad teret a transzatlanti magyar határok kérdését illetően:

És végül egy idézet:
Magyarország Celebesz,
Magyar volt, és Magyar lesz.
Lesz még közös
Magyar-Japán határ.
Mert természetesen nem csak Nagyon Nagy Magyarországnak nincsenek határai, de a hülyeségnek sem.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése